BOOM Organizujemy: konferencje kongresy konferencje prasowych PR szkolenia eventy roadshow pikniki marketing zintegrowany imprezy integracyjne incentive warsztaty kreatywne Produkujemy: Filmy Stoiska wystawiennicze Standy Festiwale muzyczne Mapping Scenografie Materiały promocyjne Zajmujemy się: Social media You tube Influancerzy Blogerzy

Barcelona w pigułce

Hiszpania, Barcelona

Barcelona, stolica hiszpańskiej prowincji Katalonii, uważana za jedno z najpiękniejszych i najbardziej przyjaznych miast świata. Zabraliśmy w tę podróż managerów firmy farmaceutycznej, którzy brali merytoryczny udział w kongresie alergologicznym. Zajęliśmy się całą logistyką wyjazdu, organizując przeloty, transfery, nocleg i ubezpieczenie. Standard prawda? Niech Was to nie zwiedzie. Nasze oferty nigdy nie są standardowe.

Mieliśmy pod swoimi skrzydłami przedstawicieli firmy farmaceutycznej, daliśmy im więc Barcelonę w pigułce. Nasi goście mieli okazję obejrzeć jeden z najpiękniejszych cudów architektury – katedrę Sagrada Familia autorstwa wizjonera Antonio Gaudi’ego, przejść się aleją La Rambla, wokół której skupia się życie miasta, czy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki ze wzgórz Tibidado. W centrum miasta zaaranżowaliśmy niezwykły koncert flamenco. Były tańce i śpiewy, a do tego Hiszpania na talerzu – wyjątkowa kolacja z najlepszymi hiszpańskimi przysmakami w menu. Wieczorem przy Avenida Maria Cristina u podnóża Montjuïc wspólnie podziwialiśmy magiczne fontanny, dające popisowe widowisko dźwięku, światła i wody.

• BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa Sp. z o.o.