BOOM Organizujemy: konferencje kongresy konferencje prasowych PR szkolenia eventy roadshow pikniki marketing zintegrowany imprezy integracyjne incentive warsztaty kreatywne Produkujemy: Filmy Stoiska wystawiennicze Standy Festiwale muzyczne Mapping Scenografie Materiały promocyjne Zajmujemy się: Social media You tube Influancerzy Blogerzy

Kolejne ataki rekina! Kobra na osiedlu! Tropikalne pająki w bananach!

Naszą uwagę poświęcamy absurdom, zapominając o tym, co jest naprawdę ważne – my sami i nasze zdrowie

 W ramach kampanii społecznej „HCV Jestem świadom”, organizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny, w czerwcu 2016 rozpoczęliśmy trzymiesięczną, letnią akcję edukacyjną dla Polaków.

Zręczne połączyliśmy dwa kanały dotarcia – Internet i event ogólnopolski, sprowadzając je dla dobra kampanii do wspólnego mianownika #jestemswiadom.

Od czerwca do sierpnia, na 17 imprezach zbiorowych i festiwalach w całej Polsce, poprzez gry i zabawy edukowaliśmy Polaków jak zapobiegać zakażeniom wirusem HCV. Problem dotyczy wszystkich, zakazić można się wszędzie tam, gdzie dochodzi do przerwania skóry lub uszkodzenia błon śluzowych: u stomatologa, kosmetyczki, kosmetologa czy podczas wykonywania tatuażu.

Równolegle toczyła się współpraca z internetowymi twórcami. Ambasadorzy kampanii, tacy jak Alex Mandostyle, Ihanio, Uwaga! Naukowy Bełkot, Yoczook, SerafinTV, Requer, PoProstuPatryk za pośrednictwem swoich kanałów i kont na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Snapchacie, dotarli z przekazem na temat wirusa do ponad czterech milionów osób. Uruchomiony został landing page www.jestemswiadom.org oraz fanpage kampanii. Hasztagiem #jestemswiadom oznaczyło się w mediach społecznościowych tysiące osób!

Działania podejmowane na poszczególnych kanałach komunikacji przenikały się nawzajem tak, aby komunikaty trafiały do wszystkich docelowych grup odbiorców: dzieci, młodzieży, rodziców, osób starszych. Na eventach edukowały się całe rodziny. Kampania odniosła ogromny sukces:

  • Ponad 28,1 tyś. osób odwiedziło namioty kampanii.
  • Ponad 16,5 tyś. wzięło udział w animacjach
  • Uczestnicy eventów wymyślili blisko 1180 haseł w konkursie kreatywnym
  • 1846 osoby zrealizowały anonimową ankietę
  • 1509 osób odwiedziło stanowisko lekarza
  • Blisko 2800 zdjęć wykonano w fotobudce
  • Wykonano uczestnikom eventów ponad 8360 bezpiecznych tatuaży
  • Ponad 50 osób pracowało przy realizacji kampanii na imprezach
  • BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa Sp. z o.o.
  • ul. Zielna 39, 11 piętro, 00-108 Warszawa,
  • boom@boom.com.pl
  • tel/fax: +48 22 654 31 74, tel: +48 600 48 56 48
  • New business
  • tel: +48 608 310 311
  • © 2016 BOOM
Produced by HTCG