BOOM Organizujemy: konferencje kongresy konferencje prasowych PR szkolenia eventy roadshow pikniki marketing zintegrowany imprezy integracyjne incentive warsztaty kreatywne Produkujemy: Filmy Stoiska wystawiennicze Standy Festiwale muzyczne Mapping Scenografie Materiały promocyjne Zajmujemy się: Social media You tube Influancerzy Blogerzy
Festiwal Jazz Wolności
Festiwal Jazz Wolności powered by LOTOS to dwie edycje festiwalu jazzowego, który został zainaugurowany 27 sierpnia 2016 roku w Sopocie.
Celem cyklu festiwali Jazz Wolności jest propagowanie młodej, polskiej sceny jazzowej, a także odtworzenie mody na tę szlachetną muzykę – jazz, poprzez ukazanie jej historii i współczesności w unikalnej formie. Zamierzeniem organizatorów jest by, jak jego poprzednik z 1956 roku, festiwal wykreował nowe polskie gwiazdy spośród młodych zespołów, które będą gościć na naszej scenie i pomógł im w starcie do międzynarodowej kariery.
Obok młodych talentów występowały także gwiazdy muzyki jazzowej: Walk Away, Artur Dutkiewicz Trio, Eskaubei i Tomek Nowak Quartet z towarzyszeniem DJ DBT, Łukasz Juźko Quartet a także znakomity Michał Urbaniak & Young Lions.
W ramach festiwalu odbyły się także imprezy towarzyszące: Parada Nowoorleańska, wystawa zdjęć, a także kolportowano gazetę festiwalową.
W trakcie pierwszej edycji przez spoockie molo przewinęło się w trakcie trwania Festiwalu prawie 28.000 osób.
Druga edycja, która odbyła się 7 lipca 2017 roku, byla promowana przez telewizję TVP – Program “Pytanie na śniadanie” był z nami w Sopocie i zrealizował 4 wejścia na żywo. Szacunkowy zasięg działań promujących Festiwal w TVP to ponad 2 miliony widzów.
Festiwal posiadał kompleksową oprawę medialną – przeprowadzone zostały kampanie radiowe, telewizyjne, prasowe, outdoorowe i internetowe – w tym w social media.
Festiwal w liczbach:
2 022 161 zasięg działań promujących Festiwal w TVP1
1 482 962 zasięg działań promujących Festiwal w TVP INFO
380 000 zasięg działań w TVP Kultura
201 191 łączny nakład prasy zawierającej informację o Festiwalu
84 542 łączny zasięg postów na Facebook
3000 egzemplarzy festiwalowej gazety
67 publikacji artykułów w internecie
30 zapowiedzi radiowe w serwisach informacyjnych, kulturalnych, audycjach poświęconych muzyce
18 godzin nagrań video i audio
12 materiałów w telewizji publicznej