BOOM Organizujemy: konferencje kongresy konferencje prasowych PR szkolenia eventy roadshow pikniki marketing zintegrowany imprezy integracyjne incentive warsztaty kreatywne Produkujemy: Filmy Stoiska wystawiennicze Standy Festiwale muzyczne Mapping Scenografie Materiały promocyjne Zajmujemy się: Social media You tube Influancerzy Blogerzy

Zabierzemy Cię dalej

Właśnie takie hasło umieściliśmy na zaproszeniu na wyjazd dla jednego z naszych klientów i… nie zawiedliśmy! Gości klienta zaprosiliśmy do Mediolanu, europejskiej stolicy mody i designu, miasta pełnego wspaniałych zabytków. Wyjazd był związany z wprowadzeniem na rynek nowego produktu klienta.

Pełną atrakcji podróż rozpoczęliśmy w magicznym miejscu z widokiem na niezwykłą winnicę położoną u podnóża gór Lombardii. W tym miejscu odkryliśmy smaki włoskiej prowincji, smakowaliśmy domowego wyrobu wina, sera i szynki. Ale… naszych gości zabraliśmy dalej. Odwiedziliśmy muzeum Ferrari, miejsce, w którym narodził się legendarny samochód, świątynię sztuki motoryzacyjnej, technologii i designu. Tam nasi goście sprawdzili swoje siły za kierownicą kultowych modeli Ferrari – Ferrari California i F430 Spider. To nie wszystko. Przeżyliśmy niezapomniane chwile na Monza Park, gdzie obejrzeliśmy wyścig F1 Italian Grand Prix 2013, którego zwycięzcami zostali Sebastian Vettel, Fernando Alonso i Mark Webber. Zwieńczeniem wyjazdu była wizyta w klubie Just Cavalli, w którym spędziliśmy wieczór w towarzystwie najlepszych kierowców Formuły 1.

• BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa Sp. z o.o.