BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa
(Polski)
Konferencja FuelSave
Warszawa, Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Dla marki Shell organizowaliśmy konferencję prasową połączoną z launchem nowych paliw. Zadbaliśmy o sterylną oprawę: oświetlenie i scenografia, w tym liczne tuby, kolumny frakcyjne i menzurki, wypełnione tajemniczą cieczą, podkreślały naukowy charakter spotkania. Goście ubrani w białe kitle, na nietypowym ekranie panoramicznym, prezentowali dane techniczne i szczegóły dotyczące właściwości paliwa. W jednej chwili kolor sali, z chłodnej bieli zamieniliśmy na korporacyjny kolor klienta i odsłoniliśmy ukryte pojazdy – w tym jeden mogący przejechać blisko 700 km na jednym litrze paliwa. W konferencji prowadzonej przez Odetę Moro – Figurską uczestniczyło około 50 dziennikarzy oraz zaproszeni goście.
Produced by HTCG