BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa
(Polski)
HCV i youtuberzy. Cała Polska goni rekiny
Ambasadorami tego etapu kampanii byli: Dawid Myśliwiec z kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot”, „Ponki” (Vin Milton i Dakann), Olciiak, Serafin Pęzioł, Kosper, Yoczook, Requer, TheUnboxall, Ihanio oraz Artur Filipowicz z kanału „Topowa Dycha”. Każdy z nich cieszy się ogromną sympatią fanów, łącznie na swoich kanałach mają ponad 4 miliony regularnych widzów. Youtuberów, którzy wystąpili w roli ambasadorów, dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie. Doskonale wpisują się w aktualne trendy i potrafią zainteresować swoich fanów różnorodną tematyką, w tym tą dotyczącą dbania o zdrowie. Do komunikacji wykorzystane zostały między innymi ich konta na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Podczas spotkań informowali o tym, czym jest wirus HCV, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia. Odpowiadali też na pytania ze strony publiczności.
Była to doskonała okazja do zabawy oraz nauki dla całych rodzin. Wszyscy zainteresowani mogli zdobyć plakat z autografem swoich idoli, nakleić sobie zmywalny tatuaż, nawiązujący do kampanii, jak również wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami. W fotobudce można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. W programie znalazło się również nagrywanie wspólnego filmu na musical.ly, grupowe zdjęcie 360 stopni, a dla najmłodszych zabawy plastyczne i muzyczne.
Na wszystkie spotkania wstęp był bezpłatny